آیا بیمار را برای درمان به تهران اعزام کنیم یا خیر؟

سلام. من از شهرستان دیر استان بوشهر مزاحمتان میشم. جواب ام ار ای یکی از دوستان را خدمتتان ارسال میکنم. لطفا نظر بدهید که چیکار کنیم. اعزام کنیم تهران یا نه؟ قبلا دکتری در شیراز گفته اذیتش نکنید و به حال خودش بگذارید و حداکثر ۶ ماه دوام میاره و جراحی کردن اثر ندارد ولی خانواده نگرانند و میخواهند بدانند کاری از دستشان بر میاید یا نه؟ لذا از شما خواهش میکنم با توجه بهاسنادی که برایتان ارسال میکنم نظر بدهید که برای درمان به تهران اعزامشان کنیم یا نه. ضمنا هیچگونه مواد مخدر و مشروبی مصرف نمیکرده اند
24 خرداد 1396

پاسخ پزشکان

0
درمان جراحی و رادیوتراپی توصیه می‌شود، نیاز به بررسی کامل، معاینه و مشورت با خانواده می‌باشد

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

با توجه به اطلاعات ارائه شده، اعزام بیمار به تهران برای درمان باید با دقت بررسی شود.
در صورتی که دارای مشکل جدی و پیچیده‌ای است که نیازمند تخصص‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن می‌باشد، اعزام به تهران ممکن است بهترین گزینه باشد.
اما اگر ممکن است بهبود او با مراقبت‌ها و دارو‌های ساده حاصل شود و نیاز به جراحی اضافه نخواهد شد، می‌توان با مراجعه به پزشکان محلی و مشورت با آن‌ها، تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.
در هر صورت، توجه به نظر پزشکان و تهیه دومین نظر‌های لازم، امری حیاتی و ضروری است.
بیمار باید تحت نظر پزشکان قرار گیرد و هر تصمیمی که اتخاذ شود، باید با دقت و شفافیت به او اعلام شود.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.