اظطراب واسترس بعد از ترک اعتیاد؟

سلام خسته نباشید من حدود ۷یا۸ سال تریاک شیره می کشیدم که الان ۱۰۰ روزه پاکم قبلشم حدود ۸یا۹ سال بنگ یا کل می کشیدم که ۴ ساله لب نزدم از وقتی تریاک گذاشتم کنار از ۶۰ روز پاکی فکرای مردن اینا که الان ی کاریم میشه بی قراری ی چند بارم حالم خیلی بد می شد که فکر می کردم از قلبه ولی مراجع کردم واکو و تست ورزش دادم گفتن هیچی نیست الان انگشتم دست چپم انگار قفل بکنه یا وسط قفسه سینه ام انگار ی چیزی اذیتم
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
شما درگیر علایم ترک هستین.
باید برای گذر ازاین مرحله حتما روان درمانی داشته باشید تا نتیجه قطعی و موثر بگیرید.
0
با توجه به سابقه اعتیاد، این علائم احتمالا بخشی از سندرم بعد از ترک هستند.
مراجعه به روانپزشک برای مدیریت علائم و پیشگیری از عود ضروری است.
ECG و تست ورزش نرمال نشانه خوبی است.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.