من از زندگی ک دارم خیلی خستم خواهش می کنم راستشو بگین یک ورق کلونازپام مرگ ارومیو برام رقم میزنه چون خیلی خسته شدم از زندگی
7 تیر 1405
پاسخ پزشکان
0
سلام. به نظر تحت فشار هستید و مرگ رو تنها راه حل میبینید، اما شاید راههای دیگه ای هم وجود داشته باشه که این فشار و ناراحتی رو کمتر احساس کنید. متوجه خستگی شما هستم اما حرف زدن در مورد مشکلات میتونه کمک کننده باشه. اگر امکان مراجعه به روانپزشک یا اورژانسروانپزشکی رو دارید من و همکارانم همه تلاشمون رو برای کمک خواهیم کرد در غیر این صورت میتونید با خط مداخله در بحران روانپزشکی به اسم (ره آوا) تماس بگیرید. همه روزه از ساعت 14 تا 24 به طور رایگان پاسخگوی شما هستند.
احتمالاً این احساس ناشی از افسردگی یا فشار روانی و خانوادگی است. در بیشتر موارد این وضعیت قابلدرمان است و مصرف یک قرص راهحل نیست؛ نگران نباشید، کمک فوری و حمایت مؤثر میتواند شرایط را تغییر دهد. راهکارهای عملی: - داروها و اشیای خطرناک را هماکنون از دسترس دور کنید یا از کسی بخواهید این کار را انجام دهد. - بلافاصله با یک نفر مورداعتماد تماس صوتی بگیرید و از تنها ماندن خودداری کنید. - به نزدیکترین مرکز فوریتها یا اورژانسمراجعه کنید یا شماره خط بحران/اورژانس را تماس بگیرید. علائم هشدار: - داشتن برنامه یا تلاش مشخص برای خودکشی. - خوابآلودگی شدید، تنفس کند یا استفراغ مکرر (امکان مسمومیت/اوردوز). - از دست دادن هوشیاری یا بیتفاوتی کامل نسبت به خطر. تخصص پیشنهادی: روانپزشکی
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.