درد شدید دیسک کمر مهره های 4 و 5؟

سلام خدمت پزشکان
من سال قبل دیسک کمر گرفتم و تا حدودی خوب شدم تا اینکه دیروز دویدم و یهو درد شدیدی توی همون قسمت کمرم ک سال قبل دیسک گرفتم دوباره شدت گرفت، الانم سر کار هسم و نمیتونم برم پیش متخصص و دکتر،، حالا خواستم راهنماییم کنین ک چه قرص و ورزشی انجام بدم تا اینکه تا هفته اینده که بتونم برم دکتر دردم کمتر بشه
ممنون میشم اسم قرص و ورزش ها رو طوری بگید که بتونم با سرچ پیداشون کنم
تشکر
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
مسکن: ایبوپروفن 400 یا ناپروکسن 250 میلیگرم هر 8 ساعت. استراحت نسبی، پماد دیکلوفناک موضعی.
ورزش: کشش همسترینگ و تقویت فیله کمر.
از بلند کردن سنگین خودداری کنید.
تا مراجعه به متخصص.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.