سلام مامانم به همه چیز و همه کس بدبینه و پیش روانشناسم رفته،فکر کنم شما بهش میگین پارانویا.من دو ماهه با پسری 19 ساله تو...
جناب آقای محمدرضا رضازاده رشیداصل پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر زهره حسینی پاسخ دادند.
سرکار خانم زهرا اقوامی پاسخ دادند.
جناب آقای صمد درویشی پاسخ دادند.
جناب آقای حمیدرضا دامغانی نسب پاسخ دادند.
سرکار خانم ماهرخ راستی پاسخ دادند.
سرکار خانم بهاره وحدت پور پاسخ دادند.
سرکار خانم سیده یاسمن هاشمی پاسخ دادند.
سرکار خانم شقایق غفرانی پاسخ دادند.
سرکار خانم فائزه السادات ضیا ضیابری پاسخ دادند.
سرکار خانم نیلوفر طهرانی زاده پاسخ دادند.