تو سونوگرافی ضخامت دو لایه آندومتر ۱۵ م م است خطرناکه هست...
سرکار خانم دکتر مریم قنبری پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر زهرا سپهری پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر فرهانه امینی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر زینب السادات نوابی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر الهه سلگی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر حلما محسنی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر نسرین قاسمی تودشکچوئی پاسخ دادند.