سلام خواهرم 21 سالشه و اختلال دو قطبی داره.داروهاشو مصرف میکرد ولی الان یه هفتست که اصلا حاضر نیست بخوره،خوابش خیلی کمه ...
جناب آقای دکتر امیرعطا گرمسیری پاسخ دادند.
سرکار خانم محبوبه معینی پاسخ دادند.
سرکار خانم نرگس صمدی پاسخ دادند.
سرکار خانم فائزه السادات ضیا ضیابری پاسخ دادند.
سرکار خانم محدثه امیریان پاسخ دادند.
سرکار خانم شبنم مؤمن آبادی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر زهره حسینی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر فاطمه قلی پور پاسخ دادند.
سرکار خانم زهرا اقوامی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر فتانه خیری پور پاسخ دادند.
سرکار خانم مریم شهرستانکی پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر نسرین گودرزی پاسخ دادند.
جناب آقای محمدرضا رضازاده رشیداصل پاسخ دادند.
سرکار خانم دکتر سیده اسما نمازی پاسخ دادند.