درد پس از لخته خون در پا (آمبولی/ترومبوز) — چه باید کرد
سلام من سه ما قبل خوردم زمین و تقریبا ۱۸ روز پام تو گچ بود و روز به روز پام کبود تر و در بیشتر میشد رسمن فلج بودم رفتم ارتوپد گچ پامو باز کرد سونوگرافی داد و توی سونو نشون دادکه از کشاله رونم تا پایین پام کلا خون لخته کرده و بستری شدم الان قرص آکسابین ۲۰میخورم ی چند وقتی روز ب روز داشتم بهتر میشدم الان امروز کشاله رونم و پشت زانوم درد میکنه نیاز هست به دکتر مراجعه کنم یا طبیعیه؟
7 تیر 1405