توده در هایپواکو در سینه راسن؟
سلام الان ۸ ماهی هست احساس فرورفتگی پشت هاله سینه راست دارم رفتم مامو گرافی بیرد۲ بود گفتن چیزی نیست ولی در سونو بعد مامو گرافی چند تا توده هایپواکو مشاهده شده بیوپسی باید بشه نظر شما چی هست تو رو خدا کمک کنید
3 تیر 1405