انحراف انگشت پا و نرمی استخوان میتونه باهم رخ بدهد ودرمان چی هست؟

سلام ۳۱ سالمه اقام وقتی ۲۳ ساله بودم وتصمیم داشتم برم سربازی فهمیدم پای راست وچپم با هم فرق داره و پای راست دارای انگشتان از هم فاصله دار و انحراف انگشتان و شبیه اردک و دارای بونیون ودارای استخوان های نرمتری نسبت به پای چپ هست که پ حتی با لمس دست سفت تر و قوی تر از پای راسته و حتی پای راست به درستی رو زمین قرار نمیگیره ایا ممکنه علاوه بر انحراف انگشت نرمی استخوان داشته باشه؟نیاز به درمان داره؟
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.