تاتوی ابرو و سینوزیت: مشکلات و تداخل دارویی | پرسش و پاسخ پزشکی زبان فارسی
سلام وقت بخیر .ببخشید من سینوزیت دارم همراه آلرژی اومده .
حتی پریروز دکتر بودم .اسپری فلومیست ۵۰ میزنم .باقرص جوشان میخورم .
آیا تاتو کردن ابرو مشکل داره بخام انجام بدم یانه ?
آیا قرص لوسر ۵۰ با نیوتادین تداخل دارد?
لطفا به دو تا سوالام پاسخ بدهید
حتی پریروز دکتر بودم .اسپری فلومیست ۵۰ میزنم .باقرص جوشان میخورم .
آیا تاتو کردن ابرو مشکل داره بخام انجام بدم یانه ?
آیا قرص لوسر ۵۰ با نیوتادین تداخل دارد?
لطفا به دو تا سوالام پاسخ بدهید
11 تیر 1404