آیا میتوان فیستول را بدون جراحی درمان کرد؟
با عرض سلام و خسته نباشید.اینجانب از بیماری فیستول رنج میبرم.حدود ۱۱سال بیش جراحی کردم الان شاخه زده و اطراف مقعدم را گرفته .شدیدا درد و خون ریزی همراه با چرک.هر موقع فیستولم عود میکنه بواسرم هم اذیت میکنه.مشکل یبوست ندارم.کارم هم طوری هست که برای جراهی فرصت نمیکنم یا با استفاده از دارو قابل درمان است؟با تشکر
14 مهر 1395