ادامه قطره زایلومول بعد از تزریق آواستین
مادرم ۶۷ سال سن دارن و سابقه دیابت و فشار خون، به علت وجود یک لکه سیاه در میدان بینایی آواستین داخل چشم تزریق کردن.
قبل از تزریق حدود دو هفته قطره زایلومول داخل چشم ریختن. قطره رو باید تا کی ادامه بدن یا دیگه استفاده نشه؟ اگه باید ادامه داد چند روز بعد از تزریق شروع بشه؟
قبل از تزریق حدود دو هفته قطره زایلومول داخل چشم ریختن. قطره رو باید تا کی ادامه بدن یا دیگه استفاده نشه؟ اگه باید ادامه داد چند روز بعد از تزریق شروع بشه؟
7 تیر 1405