لگنم شکسته پین گذاشتن بالای زانوم و درد وسوزش داره؟
بنده ۱۹ سالمه به خاطر تصادفی که کردم لگنم شکسته لگنم روعمل نکردن یه پین گذاشتن بالای زانوم تقریبا ۲هفته ای میشه که اینجوریم مرخصم کردن گفتن هرروز باید پانسمان روعوض کنم الان دو سه روزی هست که خیلی درد و سوزش دارم از ناحیه ای که پین گذاشتن و یه مایع ترشحی میاد ازش به دکتر گفتم و برام چرک خشک کن تجویز کردن مصرف میکنم و فایده ای نداره انگار بهم گفتن که هفته بعد برم جراحی کنم که پین رو دربیارن
3 تیر 1405