پسرم ۱۱ساله هست الآن ۳ماه هست خارش گلو داره وتک سرفه خشک داره؟

دکتر گفتهاید رفلاکس معده داره دارو داد ولی هیچ تاثیری نداشت وخارج گلوش سرجاشه وبامصرف این داروها معدش دچار درد وحالت تهوع میشد
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
از مصرف غذا‌های محرک مانند سس و فلفل اجتناب کنید
یک دوره یک ماهه دارو‌های ضد آلرژی استفاده کنند
مونته لوکاست و فکسوفنادین
0
سلام.
علت علایم گفته شده میتونه علایم آلرژی فصلی و غذایی باشه.
توصیه به پرهیز از غذا‌های تند و تیز، ادویه جات، سرخ کردنی‌ها، انواع سس و مواد غذایی فرآوری شده و آماده.
انواع مغز و آجیل.
ترشی‌ها و انواع شور.
مصرف بیشتر مایعات، آش و سوپ‌های رقیق و کم ادویه، سبزیجات بخار پز.
رژیم‌های غذایی بر اساس طبع و مزاج و با توجه به گروه خون کمک کننده می باشد.
بایستی به عوامل استرس زا نیز توجه داشته باشید و در صورت وجود تنش در منزل با با افراد دیگر در رفع آن اقدام شود.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.