کیست تخمدان و عوارض قرص وروژست ، کاردیوسپرین؟
سلام ٤٣ سال سن دارم بدلیل کیست تخمدان قرص وروژست و همچنین کاردیوسپرین مصرف میکنم حدودا ٤٥ روز.
اخیرا حدود یک هفته ست بعد از مصرف قرص وروژست دچار دل پیچه های شدید میشم تا جائیکه درد بی تابم کرده و حتی بیخوابم کرده و همچنبن متاسفانه گوارشم به هم ریخته بگونه ای که یک روز بیش از سه بار تخلیه میشم و روز دیگر متاسفانه یکبار هم نمیشم و این نوسان وجود دارد.
اخیرا حدود یک هفته ست بعد از مصرف قرص وروژست دچار دل پیچه های شدید میشم تا جائیکه درد بی تابم کرده و حتی بیخوابم کرده و همچنبن متاسفانه گوارشم به هم ریخته بگونه ای که یک روز بیش از سه بار تخلیه میشم و روز دیگر متاسفانه یکبار هم نمیشم و این نوسان وجود دارد.
1 تیر 1405