افت پلاکت خون علت کم بودنش چیه چه پیشنهادی میدید؟

افت پلاکت خون دارم چه پیشنهاد میدید برای بالابردن چه راهنمایی میدید
7 اردیبهشت 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام و درود،
بایستی به متخصصین محترم انکولوژی (خون شناسی) مراجعه کنید.
سالم و پاینده باشید.
0
سلام
علت باید بررسی بشه که چرا پلاکت پایین دارید در مواقع شدید پلاکت باید بشما داده بشه در بیمارستان یا اگر شدید نباشه دارو دریافت کنید
0
با سلام
به متخصص داخلی یا خون شناسی لطفا مراجعه کنید.
سلامت باشید
0
با سلام
به متخصص داخلی یا خونشناسی مراجعه کنید لطفا.
سلامت باشید
0
سلام
لطفا برای بررسی بیش تر به هماتولوژیست مراجعه کنید.
این موضوع برای آقایون بیش تر از خانم‌ها حائز اهمیت است لطفا به تعویق نندازید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.