تداخل امپول اسپارتینا با قرص پاروکستین

من ۸ ماه هست که به دلیل حمله پانیک قرص پاروکستین ۲۰ روزی یک عدد مصرف کردم و در این مدت ۱۰ کیلو چاقتر شدم. الان در حال قطع کردن دارو هستم و میخوام امپول اسپارتینا هم بزنم، آیا با هم تداخل دارند؟
1 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
به نظر ت اخل دارویی بین دو دارو وجود ندارد

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً تداخل جدی بین پاروکستین و یک آمپول معمولی کم است و لازم نیست نگران شوید؛ با این حال اگر آن امپول حاوی دارویی سروتونرژیک یا مهارکننده MAO باشد، خطر «سندروم سروتونین» وجود دارد و باید احتیاط کرد.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.