خارش و سوزش خفیف دندان پس از ترمیم آمالگام
دندان شماره ۶ فک پایین من حدود ۱.۵ سال پیش بهصورت سطحی با آمالگام ترمیم شده است.
از حدود ۳ ماه پیش، احساس خفیفی شبیه خارش و سوزش در این دندان دارم که گاهی بدون محرک و گاهی هنگام صحبت کردن یا برخورد هوا با سطح جونده ایجاد میشود.
این حالت هم در طول روز و هم شب وجود دارد، شدت آن خفیف است، نیازی به مصرف مسکن ندارد و اختلالی در خواب من ایجاد نمیکند.
با توجه به علائم، آیا نیاز به عصبکشی وجود دارد
از حدود ۳ ماه پیش، احساس خفیفی شبیه خارش و سوزش در این دندان دارم که گاهی بدون محرک و گاهی هنگام صحبت کردن یا برخورد هوا با سطح جونده ایجاد میشود.
این حالت هم در طول روز و هم شب وجود دارد، شدت آن خفیف است، نیازی به مصرف مسکن ندارد و اختلالی در خواب من ایجاد نمیکند.
با توجه به علائم، آیا نیاز به عصبکشی وجود دارد
2 تیر 1405