نحوه مصرف بلاژست برای اندومتریوز؟
با سلام و احترام،
من برای اندومتریوز قرص بلاژست مصرف میکنم، طبق تجویز پزشک برای سه دوره، اینطور گفته شده که دو دوره اول قرصهای دارونما رو نخورم که پریود نشم و بعد از دو دوره قرص دارونما رو بخورم، سوالم اینه که وقتی ۲۱ قرص رو مصرف کردم و به دارونماها رسیدم بدون مصرف اونها باید بلافاصله و بدون تاخیر بسته بعدی رو شروع کنم؟ یا اینکه ۷ روز به تعداد دارونماها صبر کنم و بعدش بسته بعدی رو شروع کنم؟
من برای اندومتریوز قرص بلاژست مصرف میکنم، طبق تجویز پزشک برای سه دوره، اینطور گفته شده که دو دوره اول قرصهای دارونما رو نخورم که پریود نشم و بعد از دو دوره قرص دارونما رو بخورم، سوالم اینه که وقتی ۲۱ قرص رو مصرف کردم و به دارونماها رسیدم بدون مصرف اونها باید بلافاصله و بدون تاخیر بسته بعدی رو شروع کنم؟ یا اینکه ۷ روز به تعداد دارونماها صبر کنم و بعدش بسته بعدی رو شروع کنم؟
4 تیر 1405