نحوه مصرف بلاژست برای اندومتریوز؟

با سلام و احترام،
من برای اندومتریوز قرص بلاژست مصرف میکنم، طبق تجویز پزشک برای سه دوره، اینطور گفته شده که دو دوره اول قرصهای دارونما رو نخورم که پریود نشم و بعد از دو دوره قرص دارونما رو بخورم، سوالم اینه که وقتی ۲۱ قرص رو مصرف کردم و به دارونماها رسیدم بدون مصرف اونها باید بلافاصله و بدون تاخیر بسته بعدی رو شروع کنم؟ یا اینکه ۷ روز به تعداد دارونماها صبر کنم و بعدش بسته بعدی رو شروع کنم؟
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.