علت پریود شدن و استرس بعد از رابطه چیست؟

سلام بعد رابطه مالشی ۳ روز بعد پریود شدم ۳ اردیبهشت لکه نبود یه جوری پد نوار بهداشتی پر میشد عوض میکردم اسپرم ب زیر پوشم و رو شکم پارتنرم ریخت خودمم احساس خیسی کردم ولی نمدونم از واژن خودم بوده یا پارتنرم تو رو خدا بگین بعد ۲۶ خرداد هم پریود شدم فقط ۳ روز از فرداش نشدم این ماه خیلی استرس میکشیدم مگفتم نگه باردار باشم تست دو بار انجام دادم منفی اومد
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.