پهلوی سمت چپم درد مبکنه دلیلش چیه؟

سلام سه چهار روزه پهلوی سمت چپم سنگینه حالت تهوع خفیف دارم واینکه سابقه کیست تخمدانم دارم دوماه پیش سونو دادم کلیه هام سالم بودن و گاز معده شدید دارم نمیدونم دلیلش چیه میشه راهنمایم کنین
9 اسفند 1404

پاسخ پزشکان

1
سلام
نیاز به معاینه و انجام سونوگرافی مجدد است برای مشکل گوارشی هم توسط متخصص داخلی بررسی شوید
0
سلام.
احتمالا همان کیست تخمدان باشد.
باید معاینه و سونو شوید
0
سلام خدمت شما
عرض شود که سونوگرافی بدهید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.