سلام سه چهار روزه پهلوی سمت چپم سنگینه حالت تهوع خفیف دارم واینکه سابقه کیست تخمدانم دارم دوماه پیش سونو دادم کلیه هام سالم بودن و گاز معده شدید دارم نمیدونم دلیلش چیه میشه راهنمایم کنین
9 اسفند 1404
پاسخ پزشکان
1
سلام نیاز به معاینه و انجام سونوگرافی مجدد است برای مشکل گوارشی هم توسط متخصص داخلیبررسی شوید
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.