صحت ازمایش hiv میخثاسنم بدونم با الایزا نسل ۴؟

سلام خسته نباشید
بنده رابطه پر خطری داشتم بعد از رابطه ۴۵ روز بعدش ازمایش الایزا نسل ۴ دادم و بعد ۸۵ روزگی ۹۵ روزگی و ۱۸۰ روزگی از اخرین رابطم ازمایش hiv نسل ۴ دادم همشون منفی شدن میخواستم بیبینم نیاز به ازمایش مجدد هست ممنونم بابت وقتی که گزاشتیت فقد جوابمو بدید خیلی استرس دارم
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.