صحت ازمایش hiv میخثاسنم بدونم با الایزا نسل ۴؟
سلام خسته نباشید
بنده رابطه پر خطری داشتم بعد از رابطه ۴۵ روز بعدش ازمایش الایزا نسل ۴ دادم و بعد ۸۵ روزگی ۹۵ روزگی و ۱۸۰ روزگی از اخرین رابطم ازمایش hiv نسل ۴ دادم همشون منفی شدن میخواستم بیبینم نیاز به ازمایش مجدد هست ممنونم بابت وقتی که گزاشتیت فقد جوابمو بدید خیلی استرس دارم
بنده رابطه پر خطری داشتم بعد از رابطه ۴۵ روز بعدش ازمایش الایزا نسل ۴ دادم و بعد ۸۵ روزگی ۹۵ روزگی و ۱۸۰ روزگی از اخرین رابطم ازمایش hiv نسل ۴ دادم همشون منفی شدن میخواستم بیبینم نیاز به ازمایش مجدد هست ممنونم بابت وقتی که گزاشتیت فقد جوابمو بدید خیلی استرس دارم
4 تیر 1405