من ۹ماه عمل بینی انجام دادم سمت راست بینی ورم داره و کمی درد میکنه؟
۹ماه هست جراحی بینی انجام دادم یکطرف بینی ام ورم داره و گاهی درد میگیره وقتی بینی ام را تمیز می کنم کمی خون میاد.روی پره های بینی خط داره
نوک بینی ورم داره و آویزون هست
دکترم آمریکا هست و دسترسی ندارم سوالاتم را بپرسم
آیا دارو پماد یا قرص برای ورم سمت راست بینی و ورم نوک بینی وجود دارد ؟
آیا اویزونی نوک بینی از بین میره؟
نوک بینی ورم داره و آویزون هست
دکترم آمریکا هست و دسترسی ندارم سوالاتم را بپرسم
آیا دارو پماد یا قرص برای ورم سمت راست بینی و ورم نوک بینی وجود دارد ؟
آیا اویزونی نوک بینی از بین میره؟
6 تیر 1405