زخم باز پس از آپاندکتومی و نخ جذبی مانده
از وقتی آپاندیس بنده را در آوردن و بخیه رو کشیدن شروع کرد به عفونت کردن و زخمم باز موند الان ۳ ماهه گذشته زخمم بازه و علتش نخ بخیه جذبیه که دکترم هرچی میگرده این نخ رو نمیتونه در بیاره و تو بدنم تازه مونده خشک نشده نخ بخیه با اینکه جذبی بوده جذب بدنم نشده خواهشا یه راهکار بدین از این وضعیت خلاص شم ۳ ماهه هر روز پانسمان میکنم اسیرم همش آب میاد از زخمم
1 تیر 1405