درد مکرر بیضه و احتباس ادرار

هر چند روز یکبار نهایت تا سه روز خیلی بشه درد بیضه و کمر بطوری که نمیتونم راه برم …
درمانشو الان چندسال پیدا کردم …که باید هر سه روز کیلنک دکتر اورولوژیتون برم بنده خدا برای خالی کردن مجاری دربیارن یا برای اینکه درمان داعمی داشته باشم گفتن در سن ۳۵سالگی ی بله برون بگیرم که دیگه هیچ وقت به همچین مشکلی بر نخورم ولی گفتم من پلنگ بازم اونم گفتن شیرم باشی سلطان جنگل باید پلنگ و شکار کنی …
2 تیر 1405

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً علائم شما ناشی از التهاب یا عفونت دستگاه تناسلی-ادراری مانند پروستاتیت یا اپیدیدیمیت است که در بیشتر موارد باعث حملات درد شدید و گاه احتباس موقت ادرار می‌شود.
نگران نباشید؛ اغلب قابل کنترل است ولی نیاز به بررسی دارد.
راهکار‌های عملی:
- مسکن ضدالتهاب غیر استروئیدی مثل ایبوپروفن طبق دوز توصیه‌شده برای کاهش درد مصرف شود.
- نشستن در و ان آب گرم یا گذاشتن کیسه آب گرم روی ناحیه تناسلی ۱۵۲۰ دقیقه، چند بار در روز.
- استفاده از شورت حمایتی و استراحت نسبی؛ از بلند کردن اجسام سنگین خودداری شود.
- مایعات کافی بنوشید و هر بار تلاش کنید مجاری ادراری تخلیه شود.
علائم هشدار:
- تب بالا همراه لرز
- ناتوانی در ادرار کردن (احتباس ادرار) یا وجود خون در ادرار
- تورم و قرمزی شدید بیضه یا درد ناگهانی بسیار شدید که قادر به راه رفتن نباشید
تخصص پیشنهادی: اورولوژی

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.