2 ماه پیش بیضه درد داشتم بعد مراجعه کردم پزشک درد بیضم 90 درصد خوب شد؟
دردم حدود ۹۰ درصد خوب شده دکتر سنو ام نوشت رفتم گفت مشکلی نیست و قرص داد الانم دردی ندارم تو ناحیه بیضه(بیضه راست) ولی ناحیه کشاله ران و بالاتر از اون بحش بالای بیضه درد حس میکنم دکتر متخصص اورولوژی بودن گفتن که باید سنت بره بالا بهتر شی
و این که خودم تو شهرستانم و فاصله زیادی تا دکتر دارم چیکار کنم به نظرتون
لطفا کمک کنید خواهش میکنم
و این که خودم تو شهرستانم و فاصله زیادی تا دکتر دارم چیکار کنم به نظرتون
لطفا کمک کنید خواهش میکنم
3 تیر 1405