2 ماه پیش بیضه درد داشتم بعد مراجعه کردم پزشک درد بیضم 90 درصد خوب شد؟

دردم حدود ۹۰ درصد خوب شده دکتر سنو ام نوشت رفتم گفت مشکلی نیست و قرص داد الانم دردی ندارم تو ناحیه بیضه(بیضه راست) ولی ناحیه کشاله ران و بالاتر از اون بحش بالای بیضه درد حس میکنم دکتر متخصص اورولوژی بودن گفتن که باید سنت بره بالا بهتر شی
و این که خودم تو شهرستانم و فاصله زیادی تا دکتر دارم چیکار کنم به نظرتون
لطفا کمک کنید خواهش میکنم
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
خوشبختانه مشکل جدی نبوده.
درد کشاله ران ممکن است ناشی از کشیدگی عضلات باشد.
کمپرس گرم، استراحت و ورزش‌های کششی سبک می‌تواند کمک کند.
اگر درد شدید شد یا تورم دیدید، حتما به پزشک اورولوژیست مراجعه کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.