آیا این علایم آلرژی هست یا سینوزیت؟
سلام و عرض ادب ، بنده حدود ۴ ۵ سال پیش بعد اینکه کرونا گرفتم دچار آلرژی فصلی که بیشتر تو فصل بهار عود میکرد شدم و با آنتی هیستامین معمولا کنترل میشد بعدا این آلرژی حاد تبدیل به آلرژی مزمن شد درواقع الان چند ساله مداوم علایم آلرژی رو به صورت خفیف دارم که با سیتریزن روزانه کنترل میشه ، بیشتر مواقع شبها درد در پیشانی دارم و هر روز خلط پشت حلق هم دارم و حتی گاها پف صورت و سوزش چشم ؟ ممنون از پاسخ شما
5 تیر 1405