تداخل بروفن یا استامینوفن با دومپریدون
سلام وقت بخیر
ببخشید من برای درد پریودی بعضی وقت ها بروفن میخورم میخواستم بپرسم که اگه مسکن (مثل بروفن یا استامینوفن) رو با قرص ضدتهوع (مثل دومپریدون )بخورم تداخل داره باهم ؟ مشکلی نداره ؟
چون موقع پریودی هم درد دارم هم خیلییی تهوع هر دوتا مسکن و ضد تهوع میخواستم بخورم
ببخشید من برای درد پریودی بعضی وقت ها بروفن میخورم میخواستم بپرسم که اگه مسکن (مثل بروفن یا استامینوفن) رو با قرص ضدتهوع (مثل دومپریدون )بخورم تداخل داره باهم ؟ مشکلی نداره ؟
چون موقع پریودی هم درد دارم هم خیلییی تهوع هر دوتا مسکن و ضد تهوع میخواستم بخورم
1 تیر 1405