زیر شکم سمت چپم درد میکنه و کیست ۱۹ میلی دارم؟
سلام.
من کیست ۱۹ میلی سمت چپ دارم و پریود های نامنظم زود ب زود .
ازمایش تیروئید و هورمونی دادم ک سالم بوده .
و الان سمت چپ زیر دلم درد میکنه بخاطر کیسته؟
باید چیکار کنم برای درمان کیست
من کیست ۱۹ میلی سمت چپ دارم و پریود های نامنظم زود ب زود .
ازمایش تیروئید و هورمونی دادم ک سالم بوده .
و الان سمت چپ زیر دلم درد میکنه بخاطر کیسته؟
باید چیکار کنم برای درمان کیست
2 تیر 1405