مصرف قرص هورمونی بعد از عمل تخمدان؟

حدودا ۳۵روز پیش عمل کردم و هم اپاندیسمو برداشتن و هم کیست های تخمدان راستمو برداشتن و تخمدانمو ترمیم کردن
اگه الان قرص اورژانسی مصرف کنم روی تخمدان ترمیمیم تاثیر منفی میزاره و میتونه نازایی بیاره برام؟
به دکترم دسترسی ندارم که بپرسم ازش
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
خیر تاثیری نداره و باعث نازایی نمی‌شه
0
نه عزیز، مصرف فرص‌های جلوگیری بر روند ترمیم تخمدان اثری نداره

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.