مصرف قرص هورمونی بعد از عمل تخمدان؟
حدودا ۳۵روز پیش عمل کردم و هم اپاندیسمو برداشتن و هم کیست های تخمدان راستمو برداشتن و تخمدانمو ترمیم کردن
اگه الان قرص اورژانسی مصرف کنم روی تخمدان ترمیمیم تاثیر منفی میزاره و میتونه نازایی بیاره برام؟
به دکترم دسترسی ندارم که بپرسم ازش
اگه الان قرص اورژانسی مصرف کنم روی تخمدان ترمیمیم تاثیر منفی میزاره و میتونه نازایی بیاره برام؟
به دکترم دسترسی ندارم که بپرسم ازش
5 تیر 1405