نتایج آزمایشگاهی قبل از بارداری: آیا مشکلی وجود دارد؟

با سلام.بنده ازمایشات قبل از بارداری رو دادم میخواستم لطف کنید با توجه به جواب ازمایشام بفرمایید که ایا مشکلی دارم یا نه چون هشت تا نه ماهه برا بارداری اقدام کردم ولی نتیجه نگرفتم پریودامم منظمه اولین اقداممه یکساله ازدواج کردم خیلی خیلی متشکر از شما
6 آبان 1396

پاسخ پزشکان

0
ازمایشات شما ارزیابی هورمونی نمی‌باشد

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

برای بررسی وضعیت بارداری لازم است جواب‌های آزمایشات خود را به دقت بررسی کنید.
اگر پریودی منظم دارید و با تمامی فعالیت‌های لازم اقدام به بارداری کرده‌اید اما نتیجه‌ی مثبت نگرفته‌اید، ممکن است نیاز به مشاوره‌ی پزشکی داشته باشید.
برخی دارو‌ها، عوامل محیطی و وضعیت‌های دیگر نیز می‌توانند بر روی امکان بارداری تأثیر بگذارند.
بهتر است با پزشک خود مشورت کرده و تمامی پرسش‌های خود را از او بپرسید تا یک برنامه‌ی درمانی متناسب برای شما تدوین شود.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.