علت ننوشتن لب و کام در سونو آنومالی ۱۸ هفته

سلام سونو آنومالی۱۸ هفته رفتم
احساس میکنم کامل نیست و در مورد کام و دهان و انگشتان دست و پای جنین چیزی ننوشته، ممکنه برام تحلیلش کنید ؟
10 اردیبهشت 1405

پاسخ پزشکان

1
عزیزم به طور کلی نوشته شده که نرمال است نگران نباشید
0
سلام
عزیزم تو سونوگرافی آنومالی همین چیزایی که ذکر شده انجام می‌شه و کامله
0
نگران نباشین عزیزم انومالی کلی هستش و سالمه
0
سلام
وقتتون بخیر باشه و انومالی یک نتیجه کلیه همکاران نباید اوکیه
0
سلام
وقتتون بخیر باشه و انومالی یک نتیجه کلیه همکاران نباید اوکیه مشکلی نیست
0
سلام خدمت شما
عرض شود انومالی کلیه خانم هیچ مشکلی نیست سالم است

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً عدم ذکر لب، کام یا انگشتان در گزارش به‌خاطر موقعیت جنین یا محدودیت تصویربرداری (دید نامناسب یا کیفیت دستگاه) است و در بیشتر موارد این موارد در سونو‌های هدفمند یا تکرار قابل بررسی‌اند.
آرام باشید.
راهکار‌های عملی:
- گزارش و تصاویر سونو را نزد پزشک زنان ببرید و درخواست توضیح کنید.
- درخواست سونوگرافی هدفمند جنینی یا تکرار سونو در زمان دیگری (گاهی با تغییر موقعیت مادر جنین بهتر دیده می‌شود).
- از سونوگرافیست بخواهید تصاویر ضبط‌شده یا پرینت را تحویل دهد تا بررسی ثانویه امکان‌پذیر شود.
- در صورت نگرانی، ارجاع به متخصص مادر و جنین برای ارزیابی دقیق‌تر طلب کنید.
علائم هشدار:
- خونریزی واژینال یا درد شدید و مداوم شکمی
- تب بالا یا علائم عفونت
- کاهش محسوس یا قطع حرکت جنین (وقتی حرکت قابل احساس است)
تخصص پیشنهادی: متخصص مادر و جنین

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.