لکه بینی دو روز بعد از پایان پریود؟
سلام وقت بخیر من دوماهی هست که پریودی ۱۰ روز عقب میندازم ماه قبل خونریزی شدیدی داشتم که سونو رفتم وسالم بودم ولی سونو کوچک شدن تخمدان. رو نشون داد این ماه ۳۵ روز بین دوقاعدگی طول کشید وخون ریزیم معمولی بود الان دو روز که پاک شدم باز لکه بینی دارم یادم رفت. بگم دکتر گفتش کهاین علائم واسه پیش یایسگی هست میخواستم ببینم درست گفتن؟؟
4 تیر 1405