پرخاشگری در کودکان: آیا بهتر است به روانشناس مراجعه کرد یا دارو مصرف کرد؟
باسلام
دخترم ۱۱ سالشه پرخاشگر است و وسواس داره میخواستم بدونم مصرف دارو بهتراست یا به روانشناس مراجعه کنم ؟
دخترم ۱۱ سالشه پرخاشگر است و وسواس داره میخواستم بدونم مصرف دارو بهتراست یا به روانشناس مراجعه کنم ؟
28 دی 1402