علت وجود ترشح رگه خونی دار در بارداری؟

سلام وقت تون بخیر. من در ۱۰ هفته تمام بارداری هستم امروز دوبار هس که تو ترشحم رگهی خونی میبینم. از اول بارداریم تا الان نزدیکی هم نداشتم نمیدونم علتش چیه نگران کننده هس یا نه از وقتی دیدم استرس شدید گرفتم
قبلا هم لکه بینی اصلا نداشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید
15 تیر 1404

پاسخ پزشکان

0
نگران نباشید، فعلا کار سنگین نکنید، استراحت تون رو بیشتر کنید و در اولین فرصت یع سونوگرافی انجام بدین
0
سلام
عزیزم بهتر است که در ابتدا سونوگرافیتون رو انجام بدین
0
سلام.
بهتر است سونوگرافی بارداری رو انجام بدهید.
استراحت کافی و مصرف مایعات فراوان و پرهیز از خوردن مواد کافئین دار در نظر داشته باشید.
0
سلام
عزیزم برای بررسی سونو گرافی انجام دهید
0
استراحت بیشتر فعلا عدم رابطه، و تکرار سونو پیشنهاد می‌شه.
لکه بینی مهم هست
0
سلام
استراحت نسبی داشته باشید به متخصص زنان مراجعه کنید رب سیب یک قاشق مرباخوری بعد از هر غذا بخورید
0
عزیزم. نگران. نباش. شیاف. پروژسترون. مصرف. کنید و. اگر تونستید سونو کنید
0
سلام
عزیزم.
فعلا نگران نباشید.
استراحت و مصرف مایعات و شیاف پروژسترون داشته باشید.
برای سونوگرافی هم عجله نکنید در زمان غربالگری مرحله اول چک می‌کنید.
0
سلام
طبق دستور همکاران بهتر عمل شود
0
سلام.
استراحت نسبی و در صورت تداوم آن سونوگرافی شوید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.