عکس سونوگرافی جنین: کادر قلب است یا سر؟
سلام وقت بخیر
سال نو مبارک
هفته ۱۵بارداری هستم
دیروز سونو گرافی بودم
گفتن همه چیز نرماله
شرح حالی که توی کاغذ نوشتن هم همه چیز نرماله
عکسی که از جنین گرفتن رو که نگاه کردم خیلی حساس شدم و برام سوال شد که این قسمت که روش خط و کادر داره قلبش هست یا سرش
سال نو مبارک
هفته ۱۵بارداری هستم
دیروز سونو گرافی بودم
گفتن همه چیز نرماله
شرح حالی که توی کاغذ نوشتن هم همه چیز نرماله
عکسی که از جنین گرفتن رو که نگاه کردم خیلی حساس شدم و برام سوال شد که این قسمت که روش خط و کادر داره قلبش هست یا سرش
4 فروردین 1405