تزریق استروئید یا جراحی شالازیون؛ آیا جای عمل میماند؟
سلام وقت بخیر
کیس جراحی شالازیون پلک فوقانی هستم
دکتر گفتن که حتی اگه از زیر و بدون بخیه هم باشه ،جای عمل می مونه
می تونم بجاش استروئید در محل طزریق کنم یا IPL انجام بدم؟
می شه با روش های زیبایی مثل پی آر پی جای عمل رو بهتر کرد؟
جای عمل به چه صورت خواهد بود؟چروکیدگی یا پوست اضافه یا ورم یا.؟
با تنها بخشی که مشکل دارم جای بعد از عمل هست
ممنون میشم راهنمایی کنید
کیس جراحی شالازیون پلک فوقانی هستم
دکتر گفتن که حتی اگه از زیر و بدون بخیه هم باشه ،جای عمل می مونه
می تونم بجاش استروئید در محل طزریق کنم یا IPL انجام بدم؟
می شه با روش های زیبایی مثل پی آر پی جای عمل رو بهتر کرد؟
جای عمل به چه صورت خواهد بود؟چروکیدگی یا پوست اضافه یا ورم یا.؟
با تنها بخشی که مشکل دارم جای بعد از عمل هست
ممنون میشم راهنمایی کنید
28 اسفند 1404