ایا بعد از عمل واریکسل میتوان بارور شد؟
(با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پرسنل)
من چن روز پیش عمل واریکسل سمت چپ (گرید ۵) انجام دادم آیا اسپرم من میتواند بارور کرد و یا بعد از عمل واریکسل ضعیفی اسپرم بهبود میابد؟یا نه؟
من چن روز پیش عمل واریکسل سمت چپ (گرید ۵) انجام دادم آیا اسپرم من میتواند بارور کرد و یا بعد از عمل واریکسل ضعیفی اسپرم بهبود میابد؟یا نه؟
5 تیر 1405