من در مرحله ای وی اف هستم دکتر بهم آمپول لوپرومر نوشته دو ماه یک ماه استفاده کردم و پریود شدم ۱۸خرداد مجدد تزریق شد و الان از پریودم ۴ روز میگذره اصلا نه دردی دارم نه لکه رابطه جنسی هم داشتین فقط این که ۶/۷روز قبل لکه صورتی داشتم
7 تیر 1405
پاسخ پزشکان
0
تاخیر در سیکل قاعدگی احتمالا به علت تزریق آمپول می باشد
احتمالاً تاخیر قاعدگی شما بیشتر بهخاطر تأثیر آمپول لوپرومر روی پوشش رحم و تغییر هورمونی است و در بیشتر موارد نگرانکننده نیست؛ اما حاملگی هم یک احتمال کم است. آرام باشید و بررسی ساده کمک میکند. راهکارهای عملی: - همین حالا یک تست بارداری ادراری انجام دهید و نتیجه را یادداشت کنید. - اگر تست خانگی منفی ماند و قاعدگی نیامد، آزمایش خون بتا (هورمون حاملگی) را 48–72 ساعت بعد انجام دهید. - با تیم آیویاف یا پزشک معالج تماس بگیرید و زمان تزریق، لکهبینی و علائم را گزارش کنید. - تا دستور پزشک داروها را قطع نکنید و استرس را کاهش دهید. علائم هشدار: - خونریزی خیلی شدید یا درد شکم/لگن شدید - تب یا ترشحات بدبو از واژن - سرگیجه شدید، ضعف یا غش تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و ناباروری
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.