احساس درد در دندانهایی که نگهدارنده دارند؟
سلام وقتتون بخیر من ۸ ۹ سال پیش ارتودنسی کردم و همون موقع پشت دندونهام سیم نگهدارنده گذاشتن الان یکی دو روزه یکی دوتا از اون دندونهایی که نگهدارنده داره درد میکنن و احساس جابه جایی میکنم، مثل وقتی که ارتودنسی داشتم، مسئله مهمیه پیگیر باشم؟
2 تیر 1405