کشیدگی درجه یک acl بعد از ۹ ماه طبیعی هست؟
۹ ماهه که زانوم در MRI اول دکتر تایید کردن که کشیدگی گرید ۱ acl هست و بعد از ۳ ماه پشت زانوم درد شدید دارم طوری که میشینم یا زانوم خمه بعد که میخوام صاف کنم درد شدیدی میپیچه پشت زانوم و زانوم خالی میکنه شدید نه اما خب و پشت زانوم خیلی اذیتم میکنه اگر وزن بندازم خالی میکنه و MRI جدید هم کیست مینیسک و کشیدگی گرید ۱ رو مجددا تایید کردن حالا نمیدونم باید چیکار کنم فیزیوتراپی ۶ جلسه رفتم چیزی نشد
4 تیر 1405