کشیدگی درجه یک acl بعد از ۹ ماه طبیعی هست؟

۹ ماهه که زانوم در MRI اول دکتر تایید کردن که کشیدگی گرید ۱ acl هست و بعد از ۳ ماه پشت زانوم درد شدید دارم طوری که میشینم یا زانوم خمه بعد که میخوام صاف کنم درد شدیدی میپیچه پشت زانوم و زانوم خالی میکنه شدید نه اما خب و پشت زانوم خیلی اذیتم میکنه اگر وزن بندازم خالی میکنه و MRI جدید هم کیست مینیسک و کشیدگی گرید ۱ رو مجددا تایید کردن حالا نمیدونم باید چیکار کنم فیزیوتراپی ۶ جلسه رفتم چیزی نشد
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
با توجه به کیست مینیسک و درد ادامهدار، فیزیوتراپی طولانیتر (حداقل 12 جلسه) توصیه می‌شود.
اگر بهبودی حاصل نشد، ارزیابی جراحی مفصل زانو توسط ارتوپد متخصص زانو ضروری است.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.