سیاهی روی لبی کوچک واژن؛ آیا پرده پاره؟

سلام ترو خدا جواب بدین من مجردم چیزی وارد واژنم نکردم وقتی پاهامو باز میکنم جلو اینه لبی های کوچیک باز میکنم یه سیاهی کوچیکی دیده میشه این یعنی پرده ام پاره شده ترو خدا جواب بدین
6 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
اگر دخولی صورت نگرفته باشد پرده بکارت سالم است ولی برای اطمینان توسط متخصص زنان معاینه شوید

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً این سیاهی چیز خطرناکی نیست و در بیشتر موارد حاصل رنگ‌دانه، بافت طبیعی یا شکل متفاوت پرده بکارت است؛ دیده شدن ناحیه تیره الزاماً به معنی پارگی پرده نیست و لازم نیست نگران شوید.
راهکار‌های عملی:
- در نور خوب و با آینه کوچک بدون فشار ناحیه را از بیرون بررسی کنید و با دست خشک و تمیز لمس ملایم داشته باشید.
- از وارد کردن چیزی به داخل واژن خودداری کنید و ناحیه را با صابون ملایم و آب و لرم بشویید.
- اگر عکس‌برداری می‌کنید از نور مناسب و زاویه ثابت استفاده کنید تا بتوانید تغییرات را دنبال کنید.
- در صورت نیاز به تایید، یک ویزیت حضوری ساده توسط پزشک متخصص انجام دهید.
علائم هشدار:
- خونریزی غیرطبیعی یا خونریزی شدید
- درد شدید یا احساس برش
- ترشحات بدبو یا تب
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.