اعتبار آزمایش بتا و تفاوت بازهها
سلام مجدد من امروز آزمایش بتا دادم دوباره آزمایش قبلیم ۲۴ ام بود و عدد۱/۲ ولی بازه برای منفی کمتر از ۵ بود امروز یک آزمایشگاه دیگه دادم و بازه برای منفی کمتر از ده بود و عدد ۰.۰
از رابطه ام ۲۸ روز گذشته! این آزمایش معتبره با توجه به اینکه محدوده فرق داره؟ آزمایش کمی بود یا کیفی چون چیزی نپرسید فقط گفتن تیتر نیس. (قبلا هم گفتن بعد رابطه یک پریود شدم ولی یکم کم)آیا ازمایش با این محدوده معتبره؟
از رابطه ام ۲۸ روز گذشته! این آزمایش معتبره با توجه به اینکه محدوده فرق داره؟ آزمایش کمی بود یا کیفی چون چیزی نپرسید فقط گفتن تیتر نیس. (قبلا هم گفتن بعد رابطه یک پریود شدم ولی یکم کم)آیا ازمایش با این محدوده معتبره؟
1 تیر 1405