امکان انتقال ایدز از طریق مانیکور چقدر است؟
سلام وقت بخیر
حدود ۳ ماه و نیم پیش رفتم ناخن کاشتم وقتی داشت مانیکور برام انجام میداد دور ناخنم زخم شد و یکمم خون اومد و اصلا نمیدونم اون وسایل ضد عفونی بودن یا نه دستم با نیپر زخم شد الان همش استرس دارم که ایدز گرفته باشم امکان انتقالش هست اینجوری؟؟خیلی استرس دارم میترسم برم ازمایش بدم دنیا رو سرم خراب شه چیکار کنم؟؟فاصله من و مشتری قبلی هم یکی دو ساعت بود حدودا
حدود ۳ ماه و نیم پیش رفتم ناخن کاشتم وقتی داشت مانیکور برام انجام میداد دور ناخنم زخم شد و یکمم خون اومد و اصلا نمیدونم اون وسایل ضد عفونی بودن یا نه دستم با نیپر زخم شد الان همش استرس دارم که ایدز گرفته باشم امکان انتقالش هست اینجوری؟؟خیلی استرس دارم میترسم برم ازمایش بدم دنیا رو سرم خراب شه چیکار کنم؟؟فاصله من و مشتری قبلی هم یکی دو ساعت بود حدودا
1 تیر 1405