میزان طبیعی لنفوسیت و گلبول سفید؟
سلام خدمتت پزشکان ازمایش خون دادم میزان W.B.C۵۱۰۰
میزان lymphocyte۴۲%
مبزانNeutrophils۴۹%
میزانeosinophil۵%
ایا اینا طبیعیه و لنفوسیت بالا نیست اخه خوندم زده باید تا ۴۰%باشع
ایا مشکلی هست در ازمایش یا خیر استرس گرفتم یکم ممنون میشم راهنمایی کنید
میزان lymphocyte۴۲%
مبزانNeutrophils۴۹%
میزانeosinophil۵%
ایا اینا طبیعیه و لنفوسیت بالا نیست اخه خوندم زده باید تا ۴۰%باشع
ایا مشکلی هست در ازمایش یا خیر استرس گرفتم یکم ممنون میشم راهنمایی کنید
1 اردیبهشت 1405