میزان طبیعی لنفوسیت و گلبول سفید؟

سلام خدمتت پزشکان ازمایش خون دادم میزان W.B.C۵۱۰۰
میزان lymphocyte۴۲%
مبزانNeutrophils۴۹%
میزانeosinophil۵%
ایا اینا طبیعیه و لنفوسیت بالا نیست اخه خوندم زده باید تا ۴۰%باشع
ایا مشکلی هست در ازمایش یا خیر استرس گرفتم یکم ممنون میشم راهنمایی کنید
1 اردیبهشت 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
نگران نباشید، درصد به تن‌هایی مشکل زا نیست، تعداد کل مهم هست که در رنج نرمال هستین
0
سلام
نگران نباشید، درصد به تن‌هایی مشکل زا نیست، تعداد کل مهم هست که در رنج نرمال هستین
0
سلام
وقتتون بخیر باشه تعداد کلی مورد اهمیت است
0
سلام
وقتتون بخیر باشه تعداد کلی مورد اهمیت است

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.