خونریزی طولانی قاعدگی بعد آمپول ویتامین K

من از ماه گذشته هفتم پریود شدم تا ۲۰طول کشید پاک شدم مجدد بعد از هشت روز پاکی و سود شدن با مشورت پزشک آمپول ویتامین کا زدم برای قطع شدن دوتا زدم یکی جمعه شب یکی هم شنبه شب و از روز چهارشنبه هر شش ساعت مفنامیک اسید میدازم
ولی از دیشب پد که استفاده میکنم کثیف نشده ولی سرویس که میرم قطره ای خون میاد ازم ؟الان دیگه مفنامیک اسیدم تموم شده حال امکان داره کی پاک بشم
4 آبان 1405

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً ادامه لکه‌بینی شما ناشی از برهم‌خوردن نظم هورمونی پس از خونریزی طولانی یا باقی‌ماندن بافت/خون داخل رحم است.
در بیشتر موارد این قطره‌های خون خودبه‌خود در چند روز تا دو هفته کاهش می‌یابد و نیاز به نگرانی فوری همیشه وجود ندارد.
راهکارهای عملی:
- استراحت نسبی، پرهیز از فعالیت بدنی شدید و رابطه جنسی تا قطع خونریزی.
- از پد بهداشتی استفاده و رنگ، مقدار و مدت لکه‌بینی را ثبت کنید؛ در صورت امکان عکس بگیرید برای بررسی پزشک.
- از مصرف مجدد یا افزایش دوز مفنامیک فقط با دستور پزشک خودداری کنید و در صورت نیاز برای تجویز یا جایگزین به پزشک مراجعه کنید.
- در صورت تداوم بیش از دو هفته یا افزایش مقدار، برای بررسی (آزمایش خون، سونوگرافی) نوبت بگیرید.
علائم هشدار:
- تعویض پد هر یک ساعت یا خروج لخته‌های بزرگ و خونریزی بسیار شدید.
- سرگیجه شدید، غش، تپش قلب یا تنگی نفس (نشانه‌های کم‌خونی حاد).
- تب بالا یا ترشحات بدبو و درد لگنی شدید (نشانه عفونت).
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخ‌دهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.

برای همین موضوع، تست استاندارد هست

رایگان · غربالگری، نه تشخیص