کج بودن بینی بعد از رینوپلاستی؟
سلام وقتتون بخیر
من ۳۴ روز از جراحی بینیم گذشته
بینی گوشتی و پهنی داشتم اما انحراف نداشت
در حال حاضر اما یک سمت پل بینی برجسته تر هست و باعث کج دیده شدن کل بینی شده همون سمت گرفتگی بیشتری داره و سوراخ بینی هم کوچکتره
پزشک جراج دو هفته پیش گفتن با ماساژ درست میشه اما بعد از دو هفته ورم بقیه جاها خوابیده و حالا عدم تقارن واضح تره
آیا ممکنه یک سمت کمتر تراش خورده باشه؟؟
من ۳۴ روز از جراحی بینیم گذشته
بینی گوشتی و پهنی داشتم اما انحراف نداشت
در حال حاضر اما یک سمت پل بینی برجسته تر هست و باعث کج دیده شدن کل بینی شده همون سمت گرفتگی بیشتری داره و سوراخ بینی هم کوچکتره
پزشک جراج دو هفته پیش گفتن با ماساژ درست میشه اما بعد از دو هفته ورم بقیه جاها خوابیده و حالا عدم تقارن واضح تره
آیا ممکنه یک سمت کمتر تراش خورده باشه؟؟
4 تیر 1405