آیا با خوردن ۸ قرص ال‌دی ممکن است باردار باشم؟

سلام.بنده همش فک میکنم باردارم ۲۳ روز بعد ازرابطه رفتم آزمایش خون دادم منفی شد آیا امکانش هست که بازم باردارباشم
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
اگر یک هفته تاخیر داشتین ازمایش خون بارداری انجام بدین عزیزم

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً باردار نیستید؛ نتیجه منفی آزمایش خون (β‑hCG) در ۲۳ روز پس از رابطه در بیشتر موارد قابل‌اعتماد است.
در موارد نادر ممکن است آزمایش خیلی زود انجام شده یا بارداری خارج رحمی وجود داشته باشد.
خوردن هشت قرص ال‌دی معمولاً باعث بارداری نمی‌شود و شایع‌تر باعث لکه‌بینی یا بی‌نظمی قاعدگی است، نه حاملگی.
راهکار‌های عملی:
- تکرار آزمایش خون β‑hCG پس از ۴۸۷۲ ساعت یا یک هفته برای مشاهده روند عدد‌ها.
- ثبت تاریخ و و یژگی‌های قاعدگی، هرگونه خونریزی یا درد را یادداشت کنید.
- اگر تهوع یا خونریزی غیرطبیعی دارید، مایعات بنوشید و استراحت کنید؛ در صورت ادامه یا شدت علائم به مراکز درمانی مراجعه کنید.
- برای راهنمایی درباره مصرف بیش از حد قرص‌ها و برنامه پیشگیری بعدی به کلینیک سلامت مراجعه کنید.
علائم هشدار:
- درد شدید شکم یا درد یک‌طرفه (ممکن است نشانه بارداری خارج رحمی باشد)
- خونریزی شدید یا غش/سرگیجه مکرر
- تب بالا یا استفراغ غیرقابل کنترل
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.