نحوه مصرف قرصهای آسنترا، ایمی پرامین، کلردیاز برای مشکلات عصب معده
دختری ۳۳ساله مجرد هستم.مدت چهار سال قرصهای آسنترا،ایمی پرامین.کلردیاز برای عصب معده استفاده کردم.بعد به دستور دکتر نامجو قرصها رو به ترتیب قطع کردم.تا سه ماه مشکلی جدی نداشتم.بعد از این مدت به دلیل دردهای معده در دوران پریودی و عصبی شدن و فکر وخیال دوباره دردهای معده و تهوع و بی اشتهایی به سراغم اومد.حالا باید قرصها رو چطور مصرف کنم؟
18 مرداد 1399