عوارض قرص ال‌دی و تأثیر بر پریودی

سلام وقت بخیر من ۳برج یک دونه قرص ال دی خوردم ک پریودیم رو عقب بندازم بعد اون قرص دندون درد بودم قرص مسکن ایناهم زیاد خوردم قرص هشت درد هم خوردم از اون روز ال دی خوردم علائم پریودی رو دارم ولی پریود نمیشم همش یه درد میوفته تو شکمم که پهلوم در میگیره معدم درد میگیره قلبم درد میگیره یه درد شدید خیلی بد میگیریم مهره ها کمرمم میسوزن
9 آبان 1405

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً تأخیر قاعدگی شما به‌خاطر مصرف قرص ال‌دی است و دردها و مشکلات گوارشی ممکن است ناشی از مصرف مکرر مسکن‌ها یا واکنش هورمونی باشند.
در بیشتر موارد این حالت موقت و غیرخطرناک است؛ اما نیاز به مراقبت دارد.
راهکارهای عملی:
- از مصرف بیشتر مسکن‌ها خودداری کنید و بسته و میزان داروهایی که گرفته‌اید را نگه دارید.
- آب کافی و مایعات گرم بنوشید و وعده‌های سبک بخورید تا معده آرام‌تر شود.
- روی ناحیه دردناک شکم یا کمر حوله گرم بگذارید و استراحت کنید.
- یک تست بارداری خانگی انجام دهید اگر احتمال تماس جنسی وجود دارد.
علائم هشدار:
- درد بسیار شدید یا افزایش یابنده که با استفراغ مکرر همراه است.
- تب بالا، تنگی نفس یا درد مداوم قفسه سینه.
- خونریزی غیرمعمول شدید، غش یا سرگیجه شدید.
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخ‌دهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.

برای همین موضوع، تست استاندارد هست

رایگان · غربالگری، نه تشخیص