علت درد انگشت شکسته بعد از ۱۵ روز گچ گیری؟

۱۵ روزه انگشت کوچیکه دستم رو به دلیل شکستگی گچ گرفتم ولی بعد از ۱۵ روز همچنان درد داره دلیلش چیه
امکان داره تا یه هفته دیگه که میشه یه هفته جوش بخوره ؟
6 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام
به طور کلی طبیعی هست.
فیزیوتراپی میتونه به کاهش درد‌ها کمک بکنه
0
سلام
سریعا به ارتوپدی که انگشت شما را گچ گرفته مراجعه کنید تااردر عکس از انگشت بدهد و بررسی لازم انجام شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.